חיפוש

למי מתאים רכב מסחרי

בשנים האחרונות, עם התפתחות ענף הרכישות באמצעות האינטרנט, יותר ויותר אנשים מזמינים הביתה מוצרים שבעבר היו רוכשים בחנויות. כמעט כל ענפי המסחר החל ממזון, דרך ביגוד וצעצועים ועד לספרים ומתנות, מתבצע בהיקפים הולכים וגדלים באמצעות רכישה באתר האונליין ובמשלוח עד פתח הבית.

זוהי ברכה גדולה עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד, אך מישהו צריך לספק את המשלוחים. בדיוק כאן נכנס גספרו לתמונה. בין אם אתם בעלי חברת שליחויות ובין אם אתם בעלי עסקים המעוניינים לבצע את השליחויות בעצמכם ללקוחותיכם, תצטרכו יותר מקטנוע מחרחר כדי לעמוד בקצב.

 

רכב מסחרי

נותני שירותים כגון אינסטלטורים, חשמלאים, טכנאים ומכונאים, וכמו כן חקלאים ובעלי מטעים, זקוקים באופן טבעי לפתרונות כגון רכבים מסחריים כדי להגיע למקומות בעלי נגישות קשה כגון שטחים פתוחים או איזורי תעשיה ולהביא עימם ציוד כבד לתיקונים או לעבודה שוטפת.

אך לאחרונה, גם נותני שירותים אחרים כגון חברות שליחויות ובעלי עסקים קטנים נוטשים את הקטנועים ששימשו אותם בעבר להעברת חבילות קטנות ומצטיידים ברכבים מסחריים וזאת בשל הביקוש הרב למשלוחים עד פתח הבית. בעלי חנויות פרחים, מתנות, אביזרים שונים, בגדי מעצבים ועוד ועוד מקבלים הזמנות אינטרנטיות רבות יותר מבעבר, ולעיתים קל ופשוט יותר ולהיות חברת השליחויות של עצמכם ולספק את המוצר ללקוח בעצמכם.

רכב מסחרי

גספרו

גספרו הינה יבואנית רכב המציעה פתרונות מימון הוגנים ומעשיים עבור בתי עסקים או אנשים פרטיים הזקוקים לרכב חדיש יותר וגדול יותר ומחפשים פתרונות יצירתיים כיצד לממן אותם. היתרון של גספרו הינו 'תפירת' פתרון המימון למידות הלקוח באופן אישי כך שתוכלו להשיג את הרכב שחלמתם עליו בהחזר כספי חודשי שניתן לעמוד בו. גספרו מציעה ליסינג מימוני פרטי וליסינג לעסקים בתנאים מעולים ומשתלמים במיוחד.

 

למי מתאים רכב מסחרי?

כל נותן שירותים או בעל עסק הזקוק לרכב מסחרי על מנת לספק את שירותיו ללקוחותיו יכול לשדרג במידה ניכרת את דגם הרכב, שנת הייצור שלו, נפח המקום למטען והיצרן המועדף בקלות ונוחות רבה באמצעות פתרונות המימון לעסקים של גספרו. גספרו עובדת עם חברות מובילות כגון שברולט, רנו, פיג'ו, פורד, סיטרואן, איזוסו ופולקסווגן בדגמים החדישים והמבוקשים ביותר שיאפשרו לכם נהיגה בטוחה ואמינה יותר, תחזוקה קלה יותר, שירות טוב יותר לציבור לקוחותיכם ונראות מקצועית ואמינה יותר. לדוגמא:

  • בעלי חברות משלוחים
  • בעלי חנויות פרחים
  • בעלי עסק להפצת חבילות
  • בעלי עסקים המעוניינים להיות חברת השליחויות של עצמם ולספק את מוצריהם  ללקוחותיהם.
  • כל נותני השירותים הנושאים ציוד מכני כבד או רגיש
  • חברות העוסקות במתן שירותי שמירה, אבטחה, בטחון ובטיחות
  • חקלאים ובעלי מטעים הזקוקים לרכב חזק ואמין לנסיעה בדרכי עפר.

 

לסיכום

גספרו מספקת לכם פתרונות מימון רכב חכמים, תפורים על פי מידתו של כל לקוח ומאפשרים לכם להצליח ובגדול.

רכב מסחרי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא