חיפוש

כיצד מנקים בריכה פרטית באופן מקצועי?

רגע לפני שרוכשים ציוד לבריכה מסוג כזה או אחר, האם אתם יודעים עד כמה חשב לתחזק נכון את הבריכה שלכם? ניתן לעשות בכמה שיטות שונות, כאשר אופי וטיב התחזוקה ישליכו ישירות על הבריאות של המשתמשים באותה בריכה. מה חשוב לדעת? המשיכו לקרוא.

באופן כללי, שמירה על בריכה נקייה היא חשובה במיוחד, מה שאפשר לעשות בעזרת ציוד לבריכות שחיה מסוגים שונים. זאת, מכיוון שניקיון איכותי יבטיח שכל מי שמשתמש בבריכה ייצא ממנה בריא. לא פעם, מים עומדים או מים מטונפים יכולים למשוך חיידקים מאוד מסוכנים הן לבני אדם והן לבעלי חיים. אם יש לכם כלב ששותה מהבריכה, קחו זאת בחשבון. בתוך כך, הנה הדרכים הנפוצות עבור ניקוי בריכות פרטיות:

  • ניקוי ידני: ניתן לעשות זאת באמצעות אותו מקל עם רשת שרוב האנשים מכירים.
  • ניקוי אוטומטי: אפשר להנות מניקוי אוטומטי ע"י רובוט ניקוי בריכות.
  • כיסוי לבריכה: כיסויים לבריכות מונעים חדירת מזיקים ולכלוכים לבריכה.
  • משאבות מתאימות: משאבה לבריכה היא חובה בכל בריכה והיא מאפשרת ניקוי מאוד יסודי שלה.

 

רמת ה-PH, הכלור ומה שבין לבין – ניקוי בריכה

חשוב מאוד לדעת, לשמור על מראה המים צלולים זה דבר אחד, אבל לעקוב אחר מפלס המים וחוסר איזון כימי זה דבר אחר לגמרי. חשוב לדעת את רמת ה-PH ואת תכולת הכלור של הבריכה, כאשר מאזן ה-PH האידיאלי צריך להיות בין 7.2 ל-7.8.

באופן כללי, רמת הכלור האידיאלית צריכה להיות מותאמת בהתאם לכמות המי בבריכה. ברוב המקרים, איזון הכלור ינוע בין 1 ל-3 PPM. ב-"PPM", הכוונה היא לכמות כלור לפי חלקים למיליון. בתוך כך, ניקוי בריכות יצריך לעיתים החלפת מים, וכנגזרת מההחלפה, יש צורך גם לוודא את הנתונים שלעיל.

כיצד מנקים בריכה פרטית באופן מקצועי?

מה קורה אם האיזון הכימי בבריכה לא תקין?

אם האיזון של ה-PH, של הכלור או כימיקלים אחרים בבריכה לא תקין, המים בבריכה יהיו חומציים מדי או יותר מדי בסיסיים. דבר זה הוא מה שעלול לגרום לגירוי בעור ובעיניים, לבעיות נשימה במיוחד אצל אנשים עם אסטמה ועוד.

בסופו של דבר, יותר מדי כלור יכול להיות מסוכן וככה גם רלוונטי לגבי חומרי ניקוי כימיים למיניהם. לכן, חשוב לבדוק באופן קבוע את מי הבריכה עם ערכת בדיקה, שזהו ציוד לבריכות הכרחי בכל בריכה. בעזרת הערכה הזאת ניתן להתאים את רמות ה-pH והכלור לפי הצורך.

 

לסיכום, חשוב למצוא חברת ניקוי בריכות פרטיות

הכי חשוב, לוודא שחברת הניקיון מחזיקה בשנים של ניסיון בתחום. אחרת, היא יכולה לגרום ליותר נזקים מאשר תועלת וניקיון. כדאי לבדוק מראש מה החברה עומדת לבצע, האם הניקיון יכלול בדיקת איזון כימי, כמה יעלה השירות ועוד.

בסופו של יום, אתם מעוניינים להנות מבריכה שהיא לא רק אסתטית לעין אלא גם בטוחה לשימוש. הכלל הזה רלוונטי תמיד, אבל במיוחד אם מי שמשתמשים בבריכה הם ילדים קטנים ואנשים מבוגרים. הקפידו על ניקוי, כסו את הבריכה כשהיא לא בשימוש ובדקו מדי פעם את האיזון הכימי בתוכה.

כיצד מנקים בריכה פרטית באופן מקצועי?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דחפור
הכל על התקנת פיאזומטר

כשמתחילים בפרויקט בנייה חדש, יש צורך להכין את הקרקע מראש, תרתי משמע. אחד הדברים שאנו צריכים וחייבים לעשות הוא להבין מהי איכות מי התהום בכדי

קרא עוד »