חיפוש

מהי הדרך הנכונה לנקות בלוק עץ עם תמונה

רבים מאיתנו מחזיקים בבית או במשרד בלוק עץ עם תמונה, ולא בכדי. בלוק עץ עם תמונה הוא מתנה נפלאה עבור חברים, בני משפחה או בן הזוג, והוא מוסיף עיצוב חמים ומשפחתי לחלל החדר או המשרד. נוסף על כך, עבודה לצד תמונות של אנשים אהובים עלינו, נהיית טובה יותר בזכות ההרגשה שמבט בתמונות אלו מסב לנו. נוסף על כך, הדפסה של אלו היא די זולה ומאוד משתלמת. אם כן, להדפסת התמונות על לבוק העץ יש יתרונות רבים, אך כדאי לשים לב שאתם מנקים אותם מעת לעת וגם שאתם עושים את זה בצורה הנכונה. בכתבה הבאה נסביר לכם הכל על אודות ניקיון נכון של בלוק עץ עם תמונה. הכינו את המטליות, וגשו לקרוא את הכתבה.

 

כל כמה זמן יש לנקות את בלוק העץ עם התמונה?

ניקיון של פוטובלוק הוא נחוץ, הן על מנת לשמור על איכות התמונה המודפסת, והן כדי למנוע הצטברות אבק על העץ, שעלולה לייצר מראה מלוכלך ולא אסתטי. אנו ממליצים לכם לנקות את בלוק העץ שלכם אחת לחודש לערך, ולאלו מכם שאינם נמנים בין חובבי הניקיון, הקפידו לנקות את הבלוק אחת לכמה חודשים על מנת למנוע דהייה אפשרית שלו. כמובן שאם במקרה שפכתם קפה על השולחן במשרד שלכם, וגם בלוק העץ נפגע מכך, יש לנקות אותו באופן מידי, אך ניקיון תכוף יש לבצע, כאמור בערך אחת לחודש, שכן חומר העץ חשוף לפגיעות וגם ללכלוך שנרצה למנוע ככל שניתן.

 

נקו בצורה שונה את הבלוק ואת התמונה

בלוק העץ עשוי, ובכן, מעץ, או לפחות מחומר דמוי עץ, ואילו התמונה עצמה המודפסת עליו עשויה מחומר אחר. שימו לב כי בעת הניקיון של פריט זה אתם מנקים בחומר שונה את העץ ואת התמונה. לפני שתתחילו לנקות את העץ תצטרכו להבין האם יש עליו גימור והגנה או שהוא חשוף. לצורך כך שימו מספר טיפות מים על העץ – אם המים נספגים עץ דעו כי העץ חשוף. במידה והמים לא נספגים, אז בלוק העץ כנראה מכוסה בשכבת לקה כלשהי. במקרה של עץ חשוף, השתמשו במטלית מיקרופייבר יבשה ונקו את האבק שהצטבר על בלוק העץ, ואילו במקרה של עץ שאינו חשוף, תוכלו להשתמש לצורך הניקיון במטלית לחה עם מים. על מנת לנקות את התמונה עצמה, תוכלו להשתמש בספריי לניקוי או במטלית לחה.

 

אל תהססו לשאול

במידה ולא הצלחתם להבין האם העץ חשוף לגמרי או שהוא מכוסה בשכבת לקה כלשהי, אל תהססו וגשו לחנות בה קניתם את בלוק העץ עם התמונה ובררו זאת עם בעל העסק. כמו כן, אנו ממליצים לכם בפעם הבאה שתחליטו לקנות פוטובלוק, לברר מראש עם המוכר בחנות מה היא הדרך המיטבית לנקות את בלוק העץ שזה עתה רכשתם. לסיכום, ניקיון של בלוק העץ עם התמונה המודפסת אליו, היא משימה שאינה מסובכת כלל, רק דורשת בירור וניקיון אחת לכמה זמן. בהצלחה!

רחוב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא