חיפוש

מה ההבדלים בין המחסנים השונים לגינה

בבחירה של מחסן לגינה, אנחנו עומדים בפני היצע נרחב מאוד, דבר שעלול כמובן להקשות עלינו את הבחירה. כדי שנוכל למקד טוב יותר את החיפוש שלנו, יש כמה קריטריונים מרכזיים שנועדו לעזור לכם להתאים את המחסן לגינה שלכם. אנחנו כאן כדי לספר לכם עליהם, ולעזור לכם להבין כיצד לבחור את המחסן שהכי יתאים לגינה שלכם.

 

מחסן לגינה

כאשר אנחנו מעוניינים לבחור מחסנים לגינה, חשוב להבין שמחסן טוב הוא מחסן שמתאים לגינה שלכם. השאלה היא מה המחסן הטוב ביותר היא שאלה שאין לה באמת תשובה, כיון שבין המחסנים יש הרבה מאוד הבדלים שקצת מקשים לדרג אותם. מה שאתם צריכים לשאול את עצמכם הוא מה המחסן שהכי מתאים לגינה שלכם, ואת זה תוכלו לעשות בעזרת בחינה של הקריטריונים הבאים. כמובן שדרך נוספת להתמודד עם ההחלטה הזו היא לפנות לאנשי מקצוע כמו איי די גרדן שיבינו מה הרצונות שלכם ויתרגמו אותם למסחן הכי טוב.

 

גודל

הדבר הראשון הוא כמובן לבדוק מה הגודל של המחסן. הגינה שלכם לא אמורה להפוך לזירת אחסון, וגם אם אתם שמים בה מחסן חשוב שהוא לא יתפוס לכם יותר מידי מקום בגינה. עליכם לחשוב גם מה היקף הציוד שאותו אתם מעוניינים לאחסן בתוך המחסן שלכם, וכך לא להגיע למצב שבו קניתם סתם מחסן גדול מידי בלי שיש לכם באמת כמות ציוד שיכולה להיכנס אליו.

 

רמת הגנה על הציוד

הבדל נוסף שקיים בין המחסנים הוא רמת ההגנה שלהם על הציוד שאתם שמים בפנים. ישנם מחסנים בעלי רמת אטימות גבוהה, כאלו שעמידים בפני חדירה של מים ושמש. מנגד, קיימים מחסנים שמספקים לציוד שלכם הגנה בסיסית בלבד, ומתאימים לאחסון של דברים עמידים יותר. גם בהקשר הזה עליכם לבחור את המחסן בהתאם לייעוד שאתם מתכננים לו.

 

מה החומר שממנו המחסן עשוי

החומרים שמהם מחסנים לגינה עשויים הם פלסטיק, מתכת ועץ. מחסני פלסטיק נחשבים להכי פחות עמידים, והם גם הפגיעים ביותר מבחינת שמש כיון שהשמש פשוט הורסת את הפלסטיק. כל עוד הגינה שלכם לא מוצלת, מחסן פלסטיק הוא לא פתרון מומלץ. מחסני מתכת מספקים הגנה טובה יחסית לציוד שלכם, וגם זולים יותר מאשר מחסני גינה מעץ.

 

מחיר

אם כבר הזכרנו את העניין של המחיר, חשוב לא להקל ראש בהקשר הזה. טווח המחירים של מחסנים לגינה הוא רחב מאוד, ולפני שאתם ניגשים לבחור מחסן חשבו מה התקציב שיש לכם, כדי למקד טוב יותר את אפשרויות הבחירה. מחסן טוב הוא לא בהכרח מחסן שיעלה יותר, אולם בדרך כלל קיימת קורלציה מסוימת בין השניים, אז קחו את זה בחשבון.

 

לסיכום

בחירה של מחסן לגינה צריכה להיעשות מתוך הבנה מה בדיוק השימוש שאנחנו מתכננים למחסן הזה. בין אם מדובר על הגודל, החומר שממנו עשוי המחסן, או אפילו המחיר שלו, אתם חייבים להבין מראש למה המחסן מיועד, ורק ככה תוכלו לבחור אותו בצורה ממוקדת, ולהנות ממחסן מתאים לגינה.

מתחם אחסון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא