חיפוש

5 מיטות נוער שיתאימו לכל מתבגר

כל מתגבר מחכה לרגע המיוחל בו יעזוב את החדר המשותף עם אחיו הקטנים או יתחדש במיטת ״מבוגרים״ אמיתית. מיטה זו תשרת את המתבגר החל מגילאי העשרה הנמוכים ועד גילאי הצבא. במאמר הבא נפרט על חמש סוגי מיטות נוער שיתאימו למתבגרים שלכם.

 

מיטה נפתחת

מיטה נפתחת מצוינת לבני נוער שאוהבים לארח חברים, אחים, קרובי משפחה ועוד. מיטה נפתחת אפשר למצוא במגוון צבעים ולרוב היא בעלת מגירה מתחת למיטה שניתן לפתוח ולהרים לגובה המיטה או לפתוח למיטה נוספת נמוכה יותר.

מאחר והמיטה הופכת לסוג של זוגית היא יכולה להתאים גם כאשר הנער יתבגר ויגדל. מיטה כזו תתאים גם כמיטה לשני אחים שמתגוררים באותו חדר או למתבגרים שמזמינים אליהם חברים לשינה משותפת ולילה של שיחות עד הבוקר.

 

מיטה בעלת שטח אחסון

מיטה זו אופטימלית למתבגרים בעלי ציוד רב או בגדים שברוב הזמן מפוזרים בחדר או על כיסא של פינת הלימוד. במיטות מהסוג הזה קיים שטח אחסון, לרוב מגירות אשר מיועדות לאחסון ציוד, חומרי לימוד, בגדי חורף, שמיכות או דברים שקשורים לתחביב של המתגבר ואין להם מקום מוגדר. ניתן למצוא מיטות מהסוג הזה בחברת אוליווד רהיטים וחברות נוספות.

 

מיטה וחצי

מיטה וחצי היא בהחלט המיטה המועדפת בגילאי העשרה המאוחרים כשהילדים כמעט מכפילים את גודלם ואוהבים לישון ולהסתלבט במיטה. המיטה הגדולה מפנקת ונותנת תחושה של מיטת מבוגרים בגלל הגודל שלה.

יש לקחת בחשבון את מידות המיטה לעומת מידות החדר. מיטה וחצי גם מגיעה בעיצובים בוגרים יותר ומתאימה גם לשנים מאוחרות יותר כמו גיל הצבא או כאשר הילד בא לבקר לאחר שעזב את הבית.

 

מיטה מעוצבת

מיטה מעוצבת היא מיטה בעלת מסגרת, בסיס וגב מיטה מעוצבים ומיוחדים מבד או מעץ. מיטה כזו מתאימה למתגברים שהעיצוב בראש מעיינם. מיטה מעוצבת היא גם רהיט נוי לכל דבר ועניין ובהחלט מוסיפה טעם ויופי לחדר. ניתן לקנות מיטות מעוצבת במגוון צורות, גדלים, צבעים וחומרים לפי הטעם של המתבגר שלכם. לרוב המיטות המעוצבות יהיו מיטות וחצי וישרתו את המתגברים שנים קדימה.

 

מיטה ספה

מיטה ספה מעוצבת כספה שניתן להוריד את המשענת ולהפוך אותה למיטה שגדולה יותר ממיטת יחיד או כמיטה בעלת משענת גב לכל אורכה וכך בסיום השינה ניתן לארגן אותה כספה. המשענת לרוב מעוצבת כך שתיראה כמו ספה. מיטה זו מתאימה למתגבר שאוהב לארח או רוצה פינת ישיבה בחדר אך מפאת מקום לא ניתן להכניס גם מיטה וגם ספה. מיטה שהופכת לספה פופולרית גם בחדרי סלון ומושלמת לאירוח.

לסיכום, קיימים מגוון סוגי מיטות שיתאימו למתבגרים שונים. השוני יהיה בסוג המיטה, החומר, סגנון העיצוב והגודל. מומלץ לבחור במיטה גדולה  מחומר איכותי שתלווה את הנער במשך שנים רבות.

מיטות נוער

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נערה על המיטה עם דובי
עיצוב חדרי שינה לנוער

הילד או הילדה שלכם מתבגרים, וחדר הילדים שהם חיו בו כל השנים כבר לא מתאים להם. את פינת הצעצועים צריכה להחליף פינת למידה, את מקומה

קרא עוד »
ספה גדולה
שיטות לניקוי ספות עור

על מנת לנקות את ספות העור בצורה יסודית ומקצועית, יש לבצע מספר פעולות חשובות. המומחים של חברת בד בבד, מומחים בניקוי ספות מציגים לכם את

קרא עוד »