חיפוש

כמה תעלה לכם תביעה על תאונת דרכים?

תאונות דרכים הפכו זה מכבר למכת מדינה שגוררת פצועים והרוגים חדשות לבקרים.  לא אחת אנו שומעים בערוצי המדיה השונים על תאונות דרכים קשות והשלכותיהן החמורות על המעורבים בהן. בישראל ישנו חוק שמטרתו היא הבטחת פיצויים לכל מי שנפגע בתאונת דרכים, בלי קשר לנסיבות התאונה.

ריכזנו עבורכם מספר נושאים שחשוב להכיר לפני שמגישים תביעת נזקי גוף בגין תאונת דרכים. מתי כדאי לתבוע, איך לבחור את העורך דין המתאים ביותר וכמה יעלה לכם שכר הטרחה של אותו עורך דין.

 

חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים

בישראל מאז שנת 1975 קיים חוק בשם חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. מטרתו של חוק זה היא להבטיח שכל אדם שנפגע בתאונת דרכים יהיה זכאי לפיצוי שיעזור לו להשתקם ולהתמודד עם הפגיעה שנגרמה לו.

עד לחיקוק החוק, נפגע תאונת דרכים שלא היה לו גורם שאשם בתאונה, היה ניצב מול שוקת שבורה ולא היה זכאי לפיצויים כלל. כיום המצב הוא טוב בהרבה, כאשר אדם שעבר תאונת דרכים, ואין לו את מי לתבוע לשם קבלת פיצוי, יכול לתבוע קרן מיוחדת שהוקמה על ידי המדינה במיוחד לצורך זה.

 

מתי כדאי לבקש פיצויים בגין נזק שנגרם בתאונת דרכים?

לכל אדם שנפגע בתאונת דרכים קיימת הזכות לתבוע גופי ביטוח שונים לשם קבלת פיצויים. רק במידה ונגרם לכם נזק ארוך טווח שגורם להפרעה של ממש בניהול החיים התקין או ביכולת להתפרנס, כדאי לבקש פיצויים בגין הנזק.

במידה והתאונה שעברתם לא גרמה לנזק משמעותי וארוך טווח, אין טעם לתבוע את גופי הביטוח השונים. אם אתם מאמינים שכדאי לכם לתבוע בנושא של תאונות דרכים, כדאי לכם לשקול את עורך דין תאונות דרכים שי סולטן לשם קבלת ייצוג.

 

האם שווה לקבל ייצוג משפטי וכמה זה עולה?

כמעט תמיד במקרים של תאונות דרכים שגרמו לנזק משמעותי המצריך תביעת פיצויים, כדאי לקבל ייעוץ ועזרה מעורך דין מוסמך שמתמחה בתחום זה. מלבד היתרון הבולט אותו מעניק עורך דין מקצועי לתביעה, שכר הטרחה בישראל על תביעות מסוג זה הוא אחיד לכל עורכי הדין, מה שמוריד התלבטות אחת בעת ששוכרים עורך דין לתביעה מסוג זה.

שכר הטרחה ישולם רק במקרה ובו זכה התובע בפיצויים על הנזק שנגרם לו, והוא יהיה אחוז קבוע מכלל הפיצויים שהתובע זכה בהם.

 

איך לבחור עורך דין נכון?

מכיוון ששכר הטרחה אינו פקטור בבחירת עורך דין במקרים אלו, מומלץ להתמקד בכישוריו ובניסיונו של עורך הדין אותו תשכרו לשם ייצוגכם בתיק. בנוסף, כדאי לברר בכמה תיקים ייצג אותו עורך הדין תובעים שונים, ובכמה מהם התביעה התקבלה. עוד מומלץ לדבר עם לקוחות עבר לשם התרשמות לגבי איכות עבודתו של עוה"ד. לבסוף ודאו שיש ביניכם לבין עורך הדין יחסים בין אישיים טובים ושאתם מבינים את הסבריו.

כמה תעלה לכם תביעה על תאונת דרכים?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך עובד תהליך אישור אפוסטיל 
איך עובד תהליך אישור אפוסטיל 

אפוסטיל הוא אישור רשמי המאמת את חתימתו וזהותו של נושא משרה ציבורית על מסמך רשמי. תהליך אישור האפוסטיל חיוני לצורך השימוש במסמכים רשמיים מחוץ לגבולות

קרא עוד »
כיצד מתבצע תהליך קבלת ירושה
כיצד מתבצע תהליך קבלת ירושה?

רבים הם האנשים שצפו במהלך חייהם בסדרות וסרטים שהציגו כדרך אגב את ההתמודדות עם תהליך קבלת ירושה. שכן, מדובר בעניין מורכב שעשוי להוביל לא פעם לסכסוכים בין

קרא עוד »