חיפוש

תביעת נזקי גוף עקב רשלנות רפואית

הבריאות היא ללא ספק הדבר החשוב לנו ביותר. אולם החיים הם מסע בלתי צפוי, ולצערנו היא עלולה להידרדר ללא התראה מוקדמת. בעוד מקרים רבים מסתיימים בהחלמה ובטיפול תקין, מטופלים רבים מוצאים את עצמם הופכים לקורבן של רשלנות רפואית, עקב נזקי גוף חמורים ולעיתים בלתי הפיכים.

ההוצאות האדירות הנגזרות מהליך התאוששות שמלווה באובדן כושר עבודה, אובדן שכר וציוד רפואי ותרופות, לא משאיר מקום של ספק- עליכם לתבוע את מה שמגיע לכם.

 

מהי רשלנות רפואית?

ההגדרה היבשה של רשלנות רפואית מדברת על סטייה מרמת הזהירות של הצוות הרפואי המטפל, סטייה אשר גוררת נזק שלא היה נגרם אלמלא הייתה מתרחשת אותה סטייה. הסטייה הזו כוללת תחתיה אבחון רפואי לקוי על ידי הרופא, אבחנה לא מדויקת של איש צוות רפואי וניתוח בעל כשלים מצד הצוות המנתח.

כמו כן, היא עשויה לכלול במקרים מסוימים הולדה של תינוק בעל פגם, אשר לא אותר במהלך הבדיקות בתקופת ההיריון. בכל המקרים הללו, ניתן לתבוע בגין רשלנות רפואית כל איש צוות- רופא, אחות, רוקח, טכנאי רנטגן או כל אדם אחר העוסק ברפואה. מומלץ להיעזר בעורך דין מנוסה ומקצועי הבקיא בדיני תביעות נזיקין, תאונות אישיות ורשלנות רפואית, לדוגמה משרד עו"ד אונגר שויגמן.

 

גודל הפיצוי כגודל הנזק

נזקי גוף עקב רשלנות רפואית עלולה להשאיר מטופל שהיה נחשב אדם בריא עד לפני מספר חודשים, למצב בו הוא מושבת לחלוטין, על ידי נכות זמנית או קבועה או במצב סיעודי. למצבו יש השפעה מרחיקת לכת על חייו שלו ועל חיי משפחתו וקרוביו, לרבות יכולת ההשתכרות שלו.

הפגיעה האנושה בפרנסה שעלולה להוביל לאובדן כושר עבודה, מחייבת פיצוי במקרה של תביעת נזקי גוף עקב רשלנות רפואית. למשוואה זו יש להוסיף גם הוצאות רפואיות כמו השכרת איש צוות סיעודי במידת הצורך, רכישת תרופות וציוד רפואי ועוד. גם פיצוי של עוגמת נפש וסבל, עשויים להעלות את גובה התביעה בטווח של בין עשרות למאות אלפי שקלים.

 

תחום אפור ומורכב

חשוב לציין כי תחום הרשלנות הרפואית הוא לא שחור ולבן. את קיומה של רשלנות רפואית יקבע בית המשפט והוא בלבד, יש להוכיח קשר נסיבתי ברור בין הנזק שנגרם לבין הטעות או הפגם שנפל במהלך התהליך הרפואי. עצם העובדה שיש מספר סוגים של רשלנות רפואית, גם כן לא מקלה על העיסוק בהליך. לכן חשוב להיעזר בעורך דין מקצועי הבקיא בשלל הסוגיות בנושא, יידע לאסוף חוות דעת מקצועיות מהמומחים הרלוונטיים, בדרך לתביעת סכום הפיצויים הטוב ביותר עבורכם.

 

איש לא יעשה זאת עבורכם

טבעי לחלוטין שלמרות הגיהינום שעוברים מטופלים שנכוו מרשלנות רפואית בעבר, להתמקד בהחלמה ולשמור כוחות ואנרגיות. אך אין כל סיבה לוותר על מה שמגיע כפיצוי על עוגמת הנפש האדירה על פי חוק, ולכן יש לצאת אל המסע בדרך לתביעה ולדאוג שהצדק ינצח.

רשלנות רפואית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך עובד תהליך אישור אפוסטיל 
איך עובד תהליך אישור אפוסטיל 

אפוסטיל הוא אישור רשמי המאמת את חתימתו וזהותו של נושא משרה ציבורית על מסמך רשמי. תהליך אישור האפוסטיל חיוני לצורך השימוש במסמכים רשמיים מחוץ לגבולות

קרא עוד »
כיצד מתבצע תהליך קבלת ירושה
כיצד מתבצע תהליך קבלת ירושה?

רבים הם האנשים שצפו במהלך חייהם בסדרות וסרטים שהציגו כדרך אגב את ההתמודדות עם תהליך קבלת ירושה. שכן, מדובר בעניין מורכב שעשוי להוביל לא פעם לסכסוכים בין

קרא עוד »