חיפוש

המותג מתחיל בך – 3 דרכים למיתוג העסק

מיתוג הוא אחד הדברים הבסיסיים בשיווק של עסק. כדי שיזכרו אותך, את הפעילות שלך ואת עבודתך כעסק, תהיו חייבים למתג אותו בצורה ויזואלית. מיתוג טוב הוא מיתוג שעושה את עבודת השיווק בצורה  פאסיבית, בעצם הזכרת השם או הצגת הלוגו. איך מגיעים למיתוג איכותי כזה? מתחילים מהבסיס. הכנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם למתג את העסק שלכם בצורה איכותית ושיווקית במיוחד.

 

מאיפה מתחילים?

כדי לייצר מיתוג עסקי, צריך להשתמש בלוגו של החברה או העסק. כבר בשלב הכנת הלוגו הכניסו את החזון ואת העשייה שלכם לתוך תבנית ויזואלית. צבעים וצורות יכולים לשקף לא מעט כוונות ומשמעויות. תוכלו להוסיף גם סלוגן קצר וקולע שישלים את הלוגו. אחרי שיש לכם את הבסיס, תוכלו להשתמש בלוגו כדי להיכנס לתודעת המשתמשים והלקוחות הקיימים והפוטנציאלים.

 

מיתוג עסקי

מיתוג טוב מכניס את שם העסק, הלוגו, הפעילות ושירותי החברה לתודעה של האנשים. מיתוג איכותי הוא תהליך שיווקי לכל דבר. השיווק מתחיל בהצגת הלוגו בכמה שיותר הזדמנויות. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא להתחיל בתוך החברה, במיתוג אצל העובדים. תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי שימוש בעסק במחברות ממותגות או עטי פלסטיק ממותגים.

 

גיבוש ותחושת שייכות

מעבר לעניין השיווקי שיש במיתוג של פריטים שימושיים במשרד, כמו מחברות ועטים, יש בו חשיבות רבה לתחושות השייכות של העובדים. כשהעובדים בעסק, מעטים ככל שיהיו, או רבים, ירגישו טוב לחוות מדי יום את המותג שעומד מאחוריהם ומחזיק אותם. אפשר להשתמש במיתוג כדי לחזק את תחושת האחווה בימי גיבוש, על ידי חולצות ממותגות או תיקים ממותגים. השמים הם הגבול.

 

השלב הבא

אחרי שדאגתם למיתוג כללי בתוך החברה, כך שהעובדים מרגישים מחוברים למותג ולעסק עבורו הם עובדים, הגיע הזמן לפרוץ החוצה. כשאתם נפגשים עם לקוחות, או אפילו לקוחות פוטנציאלים, השאירו להם מתנות ממותגות. המתנות יכולות להיות העטים והמחברות, לוח שנה ממותג, או משטח לעכבר עם הדפסה של סמל העסק עליו. ראייה חוזרת של שם המותג והסמל שלו היא שיווק פאסיבי.

 

תודעה שיווקית

חשוב להבין את החשיבות של הצגת השם והלוגו העסקי בכמה שיותר מקומות. חשיפת העסק לכמה שיותר עיניים, היא זאת שיוצרת את המיתוג המשמעותי. מהסיבה הפשוטה הזאת גם חברות ענק מפורסמות ורווחיות מפרסמות את עצמן בכל מקום ובכל הזדמנות. המיתוג הוא עניין מתמשך שצורך השקעה וחדשנות בכל פעם מחדש. השקיעו והתמידו במיתוג, והתוצאות יגיעו.

 

לסיכום

מיתוג עסקי הוא אחד מדרכי השיווק היעילות ביותר. המיתוג נעשה על ידי חשיפת הלוגו של העסק או החברה לכמה שיותר קהלים. התחילו עם מיתוג של פריטים שימושיים בתוך המשרד, ובהמשך הרחיבו את המיתוג ללקוחות חיצוניים ולקהל הרחב. בהתאם להשקעה כך יהיו התוצאות, ובהתאם להתמדה, המותג שלכם יהפוך להיות מוכר, ידוע ורווחי. בהצלחה J

מסך

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא