חיפוש

העיקר האסתטיקה – 4 כללי יסוד לעיצוב האתר

האזור הדיגיטלי הופך בהדרגה למרחב העסקי הדומיננטי ובו מתרחשות הפעילויות המשמעותיות של חברות השונות. נתון עובדתי זה מעמיד את אתר האינטרנט העסקי בעמדת השפעה מהותית. מחקרים מובילים בעולם תוהים מהן הנקודות האפקטיביות למשיכת גולשים לביצוע פעולות. התשובה חברים, ב-4 מילים היא: רספונסיביות, מיתוג, מיקוד, הנעה. ב-2 מילים: עיצוב אתרים. כך תעשו זאת נכון: כללי יסוד לעיצוב אתרים שיגרום לגולשים שלכם להבין שאתם ורק אתם הכתובת לפתרון הבעיה שלהם.

 

כללים יסודיים בעיצוב אתרים

Call to action

עיצוב ובניית אתרים? חותרים אל היעד המרכזי: משיכת גולשים לרכישה, הזמנה או לפחות השארת פרטי לקוח במערכת. כאשר אתם מקפידים על נראות האייקונים המובילים לפעולות שונות, על אטרקטיביות החלונותה קופצים ועל מיקום הקישורים באתר שלכם, אתם בעצם מפנים את תשומת הלב של הלקוח אל המקום בו אתם רוצים שהוא יהיה. בצורה כזו אתם מובילים לחשיפה של האלמנטים הרלוונטיים ביותר על פי מטרות העסק המעודכנות. הקפידו על תפעול קל של האתר ויצירת שינויים גרפיים במהירות. התאימו את האתר לחדשנות הטכנולוגית והשאירו אותו תמיד בפרונט כדי לסייע בהגדלת תנועת הלקוחות באתר.

 

היררכיה באתר

סדרו את כותרות האתר בסדר לוגי והקפידו לייצר היררכיה נכונה של הקטגוריות באתר שלכם כדי לאפשר ניווט קל ונוח של הגולשים. מעוניינים להאריך את זמן הגלישה? זה אפשרי! ספרו סיפור לגולשים שלכם, כזה שיתחיל בדף הבית וימשיך הלאה אל העמודים הפנימיים באתר. ככל שה"סיפור" אותו תציגו יהיה מושך יותר, הגולשים שלכם יתקשו לעזוב את האתר מה שסטטיסטית מגדיל בעשרות אחוזים את הסיכוי שלהם לבצע פעולה עסקית בסוף התהליך.

 

עיצוב כפועל יוצא של תכנון אסטרטגי

מיתוג לעסקים מתחיל הרבה קודם כתהליך אסטרטגי חכם שלוקח בחשבון אוכלוסיות יעד אפשריות, מפלח אותם ומגדיר מסר מדויק אותו האתר אמור להעביר. שפה עיצובית מותאמת אישית הינה כלי שרת למסר כך שיפגע כחץ משוח בשמן בלבו של קהל היעד וישכנע אותו שהמוצר או השירות שלכם מתאימים לו כמו הצלחה עסקית לרזומה שלכם.

 

עיצוב אתרים – מתי להשתמש באפקט הבולטות?

  • הדגישו כפתורי פעולה בתהליך הרכישה.
  • הדגישו אמצעי תשלום וסמלילי חברות אשראי ותשלום המוכרות לרוכשים.
  • הבליטו המלצות משתמשים והמלצות חברתיות לרבות קישורים למאמרי תוכן וכתבות על החברה.
  • תנו מקום לשאלות נפוצות של גולשים לצד תשובות קלות וברורות.

 

אתר חזק – מותג חזק

עיצוב אתרים חכם מגדיר את המותג שלכם ומהווה נכס דיגיטלי משמעותי – אולי המשמעותי ביותר בנכסי החברה. הקפידו על התאמה מדויקת של שפת העיצוב לקהל היעד, שלבו וידאו ותמונות והיצמדו לחדשנות בכל הנוגע לויזואליות של האתר שלכם. אתר מושך וידידותי למשתמש, כזה שמכיר בצורך של הלקוח ומציע פתרון אמין הוא אתר שיוצר אינטראקציה חיובית עם הגולש. ואתר שיוצר אינטראקציה חיובית עם הגולש בסופו של יום הוא אתר מוכר.

אתר אינטרנט

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא