חיפוש

הכירו את הטריקים והשטיקים של חברות הביטוח

כמובן חברות הביטוח נועדו בשביל לשמור על השקט הנפשי והבטיחות שלנו אך כמו כל עולם החברות ומכירת שירותים, גם להם יש אינטרסים מסוימים, שיטות מכירה ואפילו אותיות קטנות בין השורות.

המשיכו לקרוא ודעו מה הטריקים של חברות הביטוח ומה צריך לדעת במידה ואתם נדרשים להפעלת הביטוח.

 

מה קורה בתביעה נגד חברת הביטוח?

תביעות נגד חברת הביטוח מתרחשות כשיש נזק מסוים למבוטחים, הנזק יכול להיות גופני או רכושי. בסופו של דבר חברת הביטוח הינה גוף פיננסי שמטרתה של תשלום הפיצוי למבוטח בסכום הנמוך והבסיסי ביותר שמגיע למבוטחיו, ברוב המקרים האזרח הקטן מתקשה בהתנהלות מול הגופים הגדולים ויוצא מופסד עם תשלום מופחת ואף התעלמות על ידי דחיית התביעה עד שתעלם.

 

אילו צעדים חברות הביטוח נוקטות על מנת להקטין את סכום הפיצוי?

חוקרי ביטוח הינם אנשי מקצוע המועסקים אצל החברות השונות ותפקידם לחשוף מידע בכל דרך בעיקר על מצבו הרפואי של המבוטח התובע לקבלת פיצויים, הם חושפים פרטים אודות מצבו הרפואי לפני התאונה ואחריה. חוקרי הביטוח משתמשים במניפולציות, הקלטת שיחות בסתר, החתמת המבוטחים על הצהרות ואף התחזות לבעלי מקצוע אחרים כמו עורכי דין, רופאים, מתווכי דירות וסוכני מכירות וכך בדמותם החדשה הם יוצרים קשר עם הנפגע וחושפים פרטים חסויים.

 

איך זה לא יקרה לכם?

עכשיו שהינכם מבינים את היכולות של חברות הביטוח והמוטיבציה שלהם להפחית את תשלומי הפיצויים ניתן לראות את התמונה בשלמותה ואת הקושי בהתמודדות מולם לבדכם ועל כן מספר המלצות –

  1. השלב הראשון הוא שכירת שירות של עו"ד לתאונות דרכים, התמודדות לבד מול החברות השונות יכולה להיות כמעט בלתי אפשרית, ליווי מקצועי ישמור עליכם בתהליך ויניב תוצאות טובות יותר בתביעה.
  2. אל תמסרו פרטים לאנשים שאינכם מכירים על מצבכם הרפואי על מצבם הרפואי של אדם אחר שגם נפגע בתאונה, בטח שלא אם אותו אדם מציע הטבה כלשהי עבור המידע וגם אם מבטיח שלא ייעשה במידע כל שימוש.
  3. אם הינכם מוזמנים לשיחות או חקירות מול חוקרי הביטוח הגיעו רק עם עורך הדין שלכם ואל תתפתו למסור לו כל מידע. זכרו שחוקרי הביטוח רוצים בטובת חברת הביטוח שעל ידה הם מועסקים ולא בטובת הנפגע, הם ירצו להשתמש בשיטות שונות ויבטיחו הבטחות שבסוף יפגעו רק בנפגע ולא בחברה.
  4. חתמו על מסמכים, הצהרות וטפסים רק לאחר התייעצות עם עו"ד הדין שלכם, אין לדעת איזה מלכודת טמונה מאחוריי האותיות הקטנות שאזרח קטן מתקשה לראות ללא ליווי מקצועי.

 

מסכמים

פגיעה מתאונת דרכים בין אם קלה עד קשה היא התמודדות לא פשוטה, חזרה לכביש, החלמה ואף הוצאות כספיות רבות, אין ספק שחברות הביטוח לא מקלות על מבוטחיהם, כדאי להכיר את הטריקים שלהם ולזכור להגן על עצמכם.

ביטוחים שונים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדיקה של הר הביטוח
כיצד מומלץ לעשות ביטוח ב-2023

לפני רכישת ביטוח, חשוב לבדוק שאכן מדובר בביטוח המתאים ביותר מכל הביטוחים המוצעים. כל שנה עולם הביטוחים מתפתח עוד ועוד ונכון לשנת 2023, רכישת ביטוח

קרא עוד »