חיפוש

כיצד מומלץ לעשות ביטוח ב-2023

לפני רכישת ביטוח, חשוב לבדוק שאכן מדובר בביטוח המתאים ביותר מכל הביטוחים המוצעים. כל שנה עולם הביטוחים מתפתח עוד ועוד ונכון לשנת 2023, רכישת ביטוח יכולה להיות קלה יותר מאי פעם. ריכזנו לכם כאן מידע על הנושא. כי חבל לשלם על ביטוחים מיותרים, רוכשים את הביטוחים שמספקים מעטפת ביטוחית משתלמת.

 

התחרות בעולם הביטוח

מי שמכיר את עולם הביטוח רואה עד כמה הענף מתפתח משנה לשנה. חברות ביטוח חדשות צצות כל תקופה וכל חברת ביטוח מעוניינת למשוך אליה כמה שיותר מבוטחים… המרוויח הראשי מכך, הוא המבוטח החכם שיודע לבדוק את כל הנתונים ולערוך השוואה מקיפה. לא ניתן לערוך השוואה מקיפה בין כל הביטוחים הקיימים, אך בהחלט ניתן להשוות בין ביטוחים נבחרים. הדרך לבחירת ביטוח עלולה להיות מבלבלת מרוב הצעות.

 

הדבר הראשון – בודקים את הצורך הקיים

ביטוח נועד לתת מעטפת ביטוחית לצורך הקיים. אין סיבה לרכוש ביטוח למשהו לא קיים. לדוגמא, אם יש לכם רכב, ברור שתצטרכו לבטח אותו. ברגע שמכרתם את הרכב, אתם יכולים לבטל את ביטוח הרכב ואין סיבה שתמשיכו להחזיק בו. חשוב לבדוק את הצורך הקיים בכל התחומים.

 

דבר שני – בודקים את מצב הביטוחים

לא מעט אנשים רוכשים ביטוחים שכבר יש להם. לא כולם יודעים מה קורה עם הביטוח עליו הם משלמים, שוכחים שיש להם אחד כזה וכך חברות הביטוח חוגגות ומוכרות ביטוחים כפולים. כדי להימנע ממצב כזה, בצעו בדיקה של הר הביטוח וודאו מה כולל הביטוח שלכם. אין סיבה לרכוש ביטוח שיש לכם…

 

דבר שלישי – פונים לחברת ביטוח אמינה

אמינות החברה המבטחת היא קריטית. אף אחד לא מעוניין לשלם על ביטוח ולגלות בסופו של דבר שחברת הביטוח מנסה להתנער מאחריות… וודאו שמדובר בחברת ביטוח אמינה ממנה תוכלו לקבל מעטפת ביטוחית אמיתית.

 

דבר שלישי – בודקים מחירים

חשוב לבדוק את מחירי הביטוח. כל חברת ביטוח תנסה להוזיל ולשנות רכיב אחר בכדי למשוך אליה כמה שיותר לקוחות. מבוטח שרוצה לחסוך צריך לבדוק את האפשרות הביטוחית המוצעת על ידי חברות הביטוח השונות, לערוך השוואת מחירים ביניהן ולא להסס לנהל על כך משא ומתן.

 

אל תוותרו על היקף הכיסוי הביטוחי הניתן רק בגלל מחיר. לפעמים מחיר הביטוח זול ומפתה, למרות שלאמיתו של דבר, הכיסוי הביטוחי לא מספק מענה הולם. וחבל ללכת אחר המחיר הזול. יש זול שעולה ביוקר.

 

לסיכום

לפני רכישת ביטוח צריך לבדוק את הצורך הביטוחי הקיים ואת המחיר ביחס להיקף הביטוח. יחד עם זאת, חשוב לציין כי במקום לעבוד קשה ולפעול כך באופן עצמאי, ההמלצה היא לפנות אל סוכן ביטוח שיעשה עבורכם את כל העבודה. הוא יבדוק את הנתונים שלכם בהר הביטוח, ימליץ לכם על ביטוח העונה לצרכים שלכם וידאג לביטוח משתלם עבורכם.

בדיקה של הר הביטוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא