חיפוש

איך ניתן לחשב לכמה ימים נצטרך את ביטוח הנסיעות לחו"ל?

בכל נסיעה לחו"ל, אחד הדברים הכי חשובים הוא ביטוח הנסיעות. הביטוח הזה אמור להבטיח לנו שבעת מצוקה יהיה מי שידאג לנו גם כאשר אנחנו נמצאים מעבר לים. אף אחד לא מעלה על דעתו לזלזל בביטוח הבריאות, למרות שלפעמים מדובר על הוצאה לא מבוטלת, במיוחד אם אתם טסים ליעדים לא קלאסיים. רק חשוב לוודא שעשיתם את הביטוח למספר מדויק של ימים.

 

ביטוח בריאות

הוצאות בריאות בישראל מכוסות על ידי המדינה באופן כמעט מוחלט, אולם כאשר אנחנו שוהים מעבר לים, יש צורך לבצע ביטוח מיוחד שידאג לנו בעת הצורך. העלות של הביטוח הזה משתנה לפי מספר פרמטרים, כאשר המרכזי שבהם הוא הזמן. אז אחרי שדאגתם לבדוק את על הנתונים האחרים שמשפיעים על עלות הפוליסה, הגיע הזמן לבדוק את הנתון החשוב ביותר.

ביטוח נסיעות לחול

חישוב הימים

החשיבות הרבה שיש למספר הימים נובעת מהמחיר של הביטוח. חברות הביטוח מתמחרות את המחיר שלו לפי הזמן שבו תשהו מעבר לים, ולכן עליכם לדעת כמה ימים בדיוק אם הולכים להיות בחו"ל. אם החופשה שלכם היא חופשה קצרה סביר להניח שאתם יודעים בדיוק בכמה ימים מדובר, אולם ברגע שמדובר על חופשה קצת יותר ארוכה, כדאי להכיר את הכלי שנקרא מחשבון ימים.

 

מחשבון ימים

כאשר נתונים לנו שני תאריכים רחוקים אחד מהשני, לא כל כך קל להבין כמה ימים בדיוק מפרידים ביניהם. אפשר כמובן לבצע ספירה שלהם בלוח השנה, אך מדובר על פעולה ארוכה ומתישה, מה גם שסביר מאוד לבצע טעות בספירה. בהקשר הזה המחשבון הוא בדיוק הכלי שאתם צריכים כיון שברגע שהכנסתם לו את תאריך ההמראה ותאריך הנחיתה, הוא כבר יחזיר לכם את מספר הימים.

ביטוח נסיעות לחול

ביצוע הערכה

אם המחשבון לא נמצא לידכם, עדיין תוכלו לחשב בערך כמה ימים הולכת להיות הנסיעה שלכם. מספר הימים בכל חודש נע בין 28 ל31, ולכן אפשר פשוט לבדוק כמה חודשים אתם הולכים לשהות בחו"ל, ולהכפיל את המספר הזה בממוצע שבין המספרים הללו. זה כמובן לא יאפשר לכם להגיע לרמת דיוק כמו במחשבון, אך בהחלט תוכלו לקבל הערכת סדר גודל די טובה.

 

מחשבונים נוספים

בדיוק כמו הצורך לחשב מספר ימים, כך יש עוד חישובים שאנחנו צריכים לבצע. חישוב שלהם בעל פה יכול להוביל אותנו לטעויות מיותרות, ולכן כדאי פשוט להיכנס לאתר המחשבונים.

 

לסיכום

כאשר אנחנו מבצעי ביטוח בריאות עבור נסיעה לחו"ל יש כמה נתונים שמשפיעים על המחיר של הביטוח. אחד המרכזיים שבהם הוא הזמן שבו נשהה מעבר לים. לאור זאת, חשוב לדעת כיצד לבצע חישוב מהיר של מספר הימים. ספירה של ימים בלוח השנה לא באמת באה בחשבון, ולכן ההמלצה שלנו היא פשוט להיכנס למחשבון ימים, להכניס את שני התאריכים ולקבל את מספר הימים ביניהם.

ביטוח נסיעות לחול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדיקה של הר הביטוח
כיצד מומלץ לעשות ביטוח ב-2023

לפני רכישת ביטוח, חשוב לבדוק שאכן מדובר בביטוח המתאים ביותר מכל הביטוחים המוצעים. כל שנה עולם הביטוחים מתפתח עוד ועוד ונכון לשנת 2023, רכישת ביטוח

קרא עוד »