חיפוש

מתי כדאי לפנות לסוכנות ביטוח?

יש הסוברים שיצירת קשר עם סוכנות ביטוח היא הליך שצריך להתבצע בשלב מאוחר של החיים. שכן, רבים מאתנו שמעו את ההורים שלנו משוחחים עם סוכני ביטוח, אך מעטים יודעים מה הסיבה לכך. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות לעניין ולהציג בפניכם, גולשים יקרים, את המצבים שבהם תצטרכו לפנות לסוכנות ביטוח. תישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

המצבים הבסיסיים שמצריכים פנייה לסוכן ביטוח

לא צריך לחכות שמשהו מיוחד יקרה, כדי לפנות לסוכנות ביטוח. חשוב להציב את העובדה הזו על השולחן כבר עכשיו, כדי שתדעו שעליכם ליצור קשר עם סוכן ביטוח בהקדם האפשרי. מדובר בבעל מקצוע שיכול לעזור בכל מיני עניינים יום יומיים, למשל:

  • נהיגה ברכב
  • מצבכם הבריאותי
  • נסיעות לחו"ל ועוד

שכן, זה מציע ביטוחי רכב, ביטוח בריאות וביטוח נסיעות לחו"ל שיאפשרו לכם לקבל החזרים על פגיעה פיזית או על פגיעה ברכוש.

 

הגשת תביעות לחברת הביטוח

תרחישים נוספים שיצריכו מכם פנייה לסוכנות הביטוח באים לידי ביטוי במידה ויש צורך בהגשת תביעת ביטוח. אם מושג זה לא מוכר לכם, כדאי שתדעו שמדובר ברגע שבו אתם בוחרים להפעיל את הביטוח, כדי לקבל החזרים על שאירע. כך שאם למשל גיליתם שביתכם נפגע בעקבות שריפה לצורך הדוגמא, יהיה עליכם לפנות לקבלת שירות מצד הסוכנות שמטפלת בביטוחים שלכם. רגע לפני שנרחיב בנושא, נמליץ לכם להסתייע בשירותים המקצועיים של ארנפלד סוכנות לביטוח בע"מ שיגישו את התביעה עבורכם.

 

החשיבות שבפנייה לסוכנות ביטוח

יכול להיות שאתם יושבים עכשיו מול המסך וחושבים לעצמכם "אפשר לפנות לחברת הביטוח באופן עצמאי, למה לי לפנות לסוכן?". אם כך, כדאי שתדעו שפנייה ישירה לחברת הביטוח תקנה לכם שירותים ספציפיים שרק היא מציעה. לעומת זאת, שיחה עם סוכנות ביטוח, תגלה בפניכם עולם חדש. שכן, הסוכן לא מחויב לשירותיה של חברה אחת. כך שהוא יכול להציג את הפוליסות שמוצעות מצד חברות ביטוח שונות, כך שתוכלו לבחור את זו המתאימה ביותר עבורכם.

 

סוכנות ביטוח תעניק לכם יחס אישי

מי שהסתייעו בעבר בשירותיהן של סוכנויות ביטוח, יוכלו להעיד על היתרון הבולט ביותר שבא לידי ביטוי בהליך שכזה: היחס האישי. זה הזמן לשים את הדברים על השולחן ולומר שחברות הביטוח לא יהיו זמינות בשבילכם לאורך כל היממה. שכן, מוקדי השירות שלהן זמינים בשעות מסוימות. סוכן הביטוח לעומת זאת, יהיה זמין עבורכם בכל שעה, כדי להעניק לכם יחס אישי ברמה גבוהה.

 

לסיום

פנייה לסוכנות ביטוח צריכה לבוא לידי ביטוי בגילאים צעירים. שכן, אף אחד מאתנו לא יודע מה צפון המחר. כך שצריך להכין את הקרקע ולהיות מבוטחים מכל הבחינות. בשלב זה אתם מכירים בעובדה זו ויודעים שיש חשיבות גבוהה ברכישת ביטוחים מסוגים שונים, כך שנותר לכם רק לפנות לסוכנות ביטוח מומלצת.

ביטוח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדיקה של הר הביטוח
כיצד מומלץ לעשות ביטוח ב-2023

לפני רכישת ביטוח, חשוב לבדוק שאכן מדובר בביטוח המתאים ביותר מכל הביטוחים המוצעים. כל שנה עולם הביטוחים מתפתח עוד ועוד ונכון לשנת 2023, רכישת ביטוח

קרא עוד »