חיפוש

מה יש לקחת בחשבון ברכישת ביטוח בריאות?

אף אחד מאיתנו לא יודע מה יהיה מצבו הבריאותי בעתיד וכחלק מחובת ההשתדלות יש לרכוש ביטוח בריאות פרטי שיכסה עלויות רפואיות בעת הצורך. עולם הביטוח מתפתח ללא הרף וכיום לא מעט חברות ביטוח מציעות ביטוח בריאות פרטי. מה חשוב לבדוק ברכישת ביטוח כזה? על כך בדיוק ריכזנו לכם כאן נתונים. 

 

מהו ביטוח בריאות?

ביטוח ביראות הוא ביטוח המממן עלויות טיפולים רפואיים כמו מימון התייעצות עם רופא מומחה פרטי, מימון טיפול כירורגי, פיצוי על גילוי מחלה קשה, מימון טיסה לחו"ל לצורך קבלת טיפול רפואי, מימון טיפולי פוריות ועוד. ביטוחי הבריאות השונים כוללים סל אחיד שהוא חובה מבחינה חוקית, אך אליו חברות הביטוח מוסיפות הרחבות שונות כדי להגדיל את קהל לקוחותיהן. איך בוחרים את ביטוח הבריאות המשתלם ביותר?

 

הנקודות החשובות בבחירת ביטוח בריאות

מה קורה בתיק הביטוח האישי

זה הזמן לבדוק מה קורה בתיק הביטוח האישי ולבדוק האם יש ביטוחים שהולכים להפוך למיותרים לאחר רכישת הביטוח? אילו ביטוחים יש לכם? האם אתם הולכים לשלם על כפל ביטוחי? לא צריך להגיע לאחר עשרות שנים לבדיקת כפל ביטוח בריאות, כבר בעת הרכישה זה הזמן לבצע בדיקה זו ולבדוק את הנתונים בצורה יעילה ומקצועית.

 

מה גובה ההשתתפות העצמית

ההשתתפות העצמית היא חובה במרבית הביטוחים בעת מימוש הביטוח. ככל שגובה הפרמיה החודשית יהיה גבוה יותר, כך גובה דמי ההשתתפות העצמית יהיו נמוכים יותר בדרך כלל. וכן להפך. בדקו מה חשוב לכם יותר, לשלם פרמיה חודשית מוזלת או דמי השתתפות עצמית נמוכים? כך תוכלו לקבל את ההחלטה בצורה מושקלת.

 

האם מדובר בחברה אמינה

אף אחד לא רוצה לשלם ביטוחים ולגלות כי החברה המבטחת היא חברה המתנערת מאחריות וכדי לקבל את המגיע לכם יש לנהל מאבק ממושך. ההמלצה היא לבדוק את היסטוריית תשלומי התביעות של החברה המבטחת. חברה המובילה באחוז תשלום התביעות המוגשות אצלה, תיחשב לחברת ביטוח אמינה. הרי אף אחד לא מעוניין למצוא את עצמו נאבק גם עם התמודדות רפואית וגם עם חברת הביטוח…

 

מה ההבדלים שבין הפוליסות

כל חברת ביטוח מוסיפה הרחבות שונות לפוליסות הביטוח. כך כדאי שתבדקו אילו הרחבות חשובות לכם ואילו פחות. בדקו מה גובה המימון המתקבל מחברת הביטוח במקרים מסוימים. האם גובה המימון מוגבל לסכום מסוים? מה אורך תקופת האכשרה הנדרשת? האם אתם יכולים לבחור כל רופא שתרצו או שתצטרכו לבחור את אחד מהרופאים שבהסכם עם חברת הביטוח? כך חשוב לבדוק נתון אחר נתון מבלי לזלזל בהם.

 

מה מחיר הפוליסה

מחיר הפרמיה בין חברות הביטוח השונות משתנה בין חברת ביטוח אחת לשניה. יש חברות ביטוח בהן מחיר הפרמיה הולך ועולה עם השנים ויש להפך, הולך ויורד. חשוב להשוות את מחיר סך כל הפוליסה לעומת מחירי פוליסות ביטוח הבריאות האחרות הקיימות בשוק.

ביטוח בריאות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
בדיקה של הר הביטוח
כיצד מומלץ לעשות ביטוח ב-2023

לפני רכישת ביטוח, חשוב לבדוק שאכן מדובר בביטוח המתאים ביותר מכל הביטוחים המוצעים. כל שנה עולם הביטוחים מתפתח עוד ועוד ונכון לשנת 2023, רכישת ביטוח

קרא עוד »